بهترین افزونه ی سئو وردپرس
نوشته شده توسط : mj

امروزه یکی از بهترین و ابتدایی ترین راهکارهای افزایش بازدیدکنندگان سایت، افزایش فروش و وانگهی افزایش رنک (امتیاز) سایت ها ، سئو است.یکی از مهمترین گام ها در سئو وردپرس، استفاده از یک افزونه قدرتمند و کاربردی در این زمینه است.متخصصان سئو راهکارهای متعددی را برای بهینه سازی سئوی سایت شما سپریدن می دهند اما همانطور که می دانید اتمام شغل توسط این کارآزمودگان نیازمند صرف خرج های بسیار بسیار است در صورتی که شما با داشتن یک سایت وردپرسی به راحتی می توانید سئوی سایت خود را افزایش دهید و بهترین جایگاه گوگل در صفحه نخست را به خود اختصاص دهید.

به جرئت میتوان گفت که قدرتمند ترین و دوست داشتنی ترین افزونه وردپرس در گویه سئو و بهینه سازی، همین افزونه فارسی سئو وردپرس میباشد. سسیستم مدیریت محتوای وردپرس احد از بهترین سیستم های مدیریت محتوا به شمار می رود و قالب های وردپرس نیز در ۹۹% از موارد به چهره کاملا استاندارد و مطابق با اصول سئو طراحی می شوند. در این شرایط شما بخش اعظمی از کارهایی که متخصص سئو اتمام می دهد را اتمام داده اید و فقط مرحله مانده برای افزایش سئوی سایت وردپرسی شما، تولید محتوای پسندیده با واژه ها کلیدی مناسب جهت ثبت در موتورهای جستجوگر از آنگونه گوگل است.

شما بدست این افزونه قادر خواهید بود تا بدون هیچ تخصصی محتوای مطالب ، محصولات فروشگاه اینترنتی و.. را بسهولت بهینه سازی کرده و برآیند اینکه محبوبیت و رتبه خوبی در جستجوگر ها همانند گوگل ، یاهو ، بینگ و.. کسب کنید. افزونه سئو وردپرس نسخه مترقی Yoast SEO دارای محبوبیتی بسیار بالای می باشد به طوری که این افزونه در حال حاظر در بیش از 4 میلیون وب سایت نصب و فعال می باشد !

با Yoast SEO شما یک آلت نیرومند را در کمر بستن دارید که به شما کمک می کند در نتایج جستجوی گوگل به احسان Index شده و بازدید از سایت شما را به طور کاملا محسوسی بالا ببرد. این افزونه مطالب سایت شما را برای بازدیدکنندگان و عنکبوت های موتورهای جستجو مقبول تر خواهد کرد و با اتمام پیشنهادهای این افزونه نتیجه ی بسیار خوبی برای وب سایت خویش مشاهده خواهید کرد.

این افزونه بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را بر روی کسب و کار خویش تجربه کنند.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: